صعود...

قصه هبوط ، حکایت هجران و غربت انسان است...

صعود...

قصه هبوط ، حکایت هجران و غربت انسان است...

مشخصات بلاگ

قصه هبوط ، حکایت هجران و غربت انسان است و این خطاب «إهبطو منها جمیعأ» نگاشته بر لوح ازلی فطرت ، باقی است تا ابد الاباد که توبه آدم مقبول افتد و از این ارض هبوط به دارالقرار باز گردد؛ از این مهبط عقل به جمع سلسله داران مقیم کوی عشق ، پس همه از آن جاست که این ارض " مهبط " آدمی است نه " خانه قرار" او و از همین است بی قراری عاشق و غم غربتی که سینه اش را تنگ می دارد.
شهید آوینی

یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه ...

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۳۲ ق.ظ

نمی دانم، از برکت نفس کدامین صاحب نفس بود، یا استجابت دعا در کدامین مجلس. اباصالح ع، ابوحمزه یا شاید هم همین دعای ساده ماه رمضان، اللهم ارزقنی حج بیتک الحرام فی عامی هذا ... هر چند معنای آن را اصلا نفهمیده باشم! شاید هم مصداق بارز "یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمة" باشم. اما ای ربّ ودود، می دانم هرچه که هست، از سوی تو مهربان است، پس همانطور که به تناسب آنچه که تو اهلش بودی و توفیق زیارت شهر پیغمبرت و خانه خودت را بخشیدی و به روسیاهی بنده ات نگاه نکردی، همانطور در تمام مسیر این سفر مبارک، دست ما را بگیر ...

از تمامی دوستان، می خواهم، این رفیق ناباب را حلال کنند، تمامی ظلم هایی را که ممکن است یه انسان در حق انسانی دیگر مرتکب شود،برای من (نسبت به خودشان) در نظر بگیرند و سپس بر ما ببخشایند.

محتاجیم به دعای همه دوستان

یاعلی

  • علی

نظرات  (۵)

سلام آقا سیدعلی آقا!
خوشحالم که توی فضای مجازی ملاقاتت می کنم
ایشالا به سلامت
التماس دعا

سلام. سیدجان. قبول باشه و هزاران تبریک..


 با مطلبی به مناسبت عروج ملکوتی حضرت آقای بهجت "ره" به روز هستم.

توصیه ای از حضرت آقای بهجت "ره" :
گاهی به مطالب و دستورات روشن و آسان شرعی که می دانیم عمل نمی کنیم و آن گاه نزد اساتید معروف اخلاق و تربیت می رویم و تقاضای ذکری سنگین تر و مطالبی بالاتر از آن چه لازم داریم می کنیم. در سطح کلاس اول هستیم و تکلیف سال هفتم را می خواهیم. این علامت آن است که نمی خواهیم از راه صحیح بالا برویم و به کمالات و درجات عالی معنوی برسیم. ای کاش می دانستیم صلاح دین و دنیای ما در تمسک به انبیا و اولیا و تمسک به قرآن و عترت است.

در پناه خداباشی.........یاعلی[گل]

  • حسین بیدگلی
  • سلام
    متن زیبایی بود در حس و حال عرفانی و خودد سازی و خدایی که در این نزدیکی است.
    سلام آقا سید
    "بازخوانی سخنان صریح رهبر انقلاب درباره روند مذاکرات هسته ای سابق
    رهبری: اگر انعطاف‌ها ادامه می‌یافت از پیشرفت هسته‌ای خبری نبود"
    اینجا بخوانید:
    http://www.drjalily.com
    چند توصیه به مسئولین شهرستان آران وبیدگل:
    میزان، رای مردم است نه نظرو انتخاب شما.....
     در
    ajb.blogfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی