صعود...

قصه هبوط ، حکایت هجران و غربت انسان است...

صعود...

قصه هبوط ، حکایت هجران و غربت انسان است...

مشخصات بلاگ

قصه هبوط ، حکایت هجران و غربت انسان است و این خطاب «إهبطو منها جمیعأ» نگاشته بر لوح ازلی فطرت ، باقی است تا ابد الاباد که توبه آدم مقبول افتد و از این ارض هبوط به دارالقرار باز گردد؛ از این مهبط عقل به جمع سلسله داران مقیم کوی عشق ، پس همه از آن جاست که این ارض " مهبط " آدمی است نه " خانه قرار" او و از همین است بی قراری عاشق و غم غربتی که سینه اش را تنگ می دارد.
شهید آوینی

دربی؟ دیوار بی؟ سر کاری بی؟ چی بی؟!

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸ ب.ظ

داشتم اخبار نگاه می کردم، ورزشی‌اش، تصاویر و مصاحبه‌هایی از قبل از بازی دربی، حین بازی و بعد از بازی را پخش می کرد.

چهره های قبل از بازی، خندان و پرهیجان و خوشحال. تمشاگرهایی که از سرتاسر کشور، کوبیده و آمده بودند ورزشگاه آزادی که ... ، برای هم کری می خواندند... ما برنده ایم، استقلال می‌بره، پرس‌دلاریس می بره، 2 تاییا، 3 تاییا، 10 تاییا و ...

چهره های بعد از بازی عصبانی، شاکی، ناراحت، خسته و... احساس خسران تمام وجودشان را گرفته و ...

واقعا می خواستم بنشینم، هاااای هاااای به حال آن هایی که از داخل خانه مینشینند تماشا می کنند این بازی ها را، گریه کنم، کسانی که مایه گذاشته و رفته اند ورزشگاه که دیگر ...

آخر من به چه امیدی باید بنشینم این بیزی را تماشا کنم؟ به امید دلارهایی که  از بیت المال، بازیکن و مربی می گیرند و جفتک می پرانند؟! به امید کاپ اخلاقی که قبلا دلمان را خوش می کردیم که اگر رتبه ای نمی اوردیم، بازیکن‌هامان مرام علوی دارند!! به امید نظاره‌ی پورشه هایی که سوار می شوند و با عینک دودی مینشینند پشتش و به ریش من و شما می خندند؟! به امید سر و شکل های خوشکل موشکلشان که انسان سر و وضع آن ور آبی ها را بر چشم کشد همی؟! ماشاءالله آنقدر فضیلت دارند که کسی را یارای برشمردن آن نباشد!

واقعا اختلاس از این بزرگ تر که در فوتبال دارد اتفاق می افتد؟ و ما شیر دستشوییمان خراب می شود، می چسبیم به اختلاس 3000 میلیاردی!

آن فوتبال حِرفه ایِ هیجان تخلیه کنِ مشغول کنِ سبک زندگی غربی کجا و این فوتبال حَرفه ایِ حاشیه پر کنِ خواب غفلتِ بچه شیعه ها کجا؟؟؟؟!!!!!

خلق را تقلیدشان برباد داد

ای دو صد لعنت بر این تقلید باد...

صدا و سیمای ما  هم اسفند باید برایش دود کرد! دنبال بیننده جمع کردن برای خودش است و  نه در این مقوله، که کلا خوشحال و شاد و شنگول دنبال مشتری جمع کردن برای خودش است، انگار نه انگار که صدا و سیمای جمهوری اسلامی است! انگار نه انگار که باید تریبونی باشد برای انقلاب! برای حزب الله! برای... بگذریم درد دل زیاد است، بعدا ان شاءالله خدمت صدا و سیما به صورت رگباری خواهیم رسید!

البته ما مخلص بعضا ورزشکارهای بامرام هم هستیم. همینطور برنامه های بعضا خوب صدا و سیما! ولی باید گشت و پیدا کرد!

نظرات  (۳)

باتشکرازشما. درالمصباح لینک شدید.
  • عباس ایمانیان بیدگلی
  • سلام سید
    خوشحالم که شما را در فضای مجازی ملاقات می کنم.
    و صعود آرزوی دیرینه پدرمان آدم و دیگر انسانهاست تا ثابت کنند که سزاوار عروج اند نه شایسته خروج و در مسلک عشق کسانی که عروج را با شهادت تجربه کردند دستگیر ما در این مسیرند و وظیفه ما افتخار و اقتدا به آنان است تا راه را گم نکنیم و در بحبوحه انگیزه های پست دنیایی فلسفه کمال و هدف قرب را از یاد نبریم.
    در این مسیر پشتیبان و همراه ما باشید.
    با افتخار به سلسله پیوندهای لینکستان ما پیوستید.
    التماس دعا
    در پناه پروردگار پاک پیروز و پایدار و پرهیزکار باشید
    پاسخ:
    سلام برادر
    خواهش می کنم
    محتاجیم به دعا
    یا علی

    سلام سید جان..

    خیلی مخلصیم..

    چه عجب ازینطرفا؟!

    راستی خواستم ثبت نام کنم "کد دعوت" رو قبول نکرد! چرا؟!

    اگه میشه دوباره بفرست..

    منم پول ندارم..

    چاکریم..

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام اخوی
    ما بیشتر
    اندکی کم سعادتیم
    ان شاءالله توفیقی باشه ازین به بعد بیشتر مزاحم میشیم
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی